सु nuwar भाषा मा सुरु मा सम्बोधन गर्दा समी बु भन छ तर दाजु आमा बाबा भनेर सम्बोदन नगरेको होलासमी अर्थ त चेली हरु वा दिदि बहिनि हुन्च्चा होइन्न र? उपतेका रेडियो मा सुनुवार हरु मेटिंग मा बोले को बिछार हाहुरु सुने हाम्रा बुद्दी जीबी हरु ले भन नु भ्छां नेपाली शब्द कोष मा सुनवार र सुनार समे हो हानेर लेखिएको छ र नेपाली कामना पत्री काले सुनार र सुनुवर eautaiताए हो भनेर प्रचार गरियो भन नु भा छ यो गलाहो भनेर सुनुवार हरु ले किन बिरोध न गरेको येश्को घोर बिर्रोध गर्नु पर छ त्यो शब्द कोष सुधारे र लेखेनु पर छ त्यो कामना पत्री काले माफ माग नु पर्छा सुनुवार र सुनार एऔतै होइन कोहि सुनार ले जातीय पदोनती को लागि सुनुवार लेखेको भन्नु पर छ थापा मगरले पनि लेख्छा छेत्त्री ले पनि लेक६अ ए दुइटा को जात र saskriti फराक छ होइन र त्य्यो मान्छे ले कसरे कसरि सुनुवार र सुनार एऔतै हो भन्यो तेस्को गलामा सबै कोइ मिलेर थापपद हान्न पर छ/
सु nuwar भाषा मा सुरु मा सम्बोधन गर्दा समी बु भन छ तर दाजु आमा बाबा भनेर सम्बोदन नगरेको होलासमी अर्थ त चेली हरु वा दिदि बहिनि हुन्च्चा होइन्न र? उपतेका रेडियो मा सुनुवार हरु मेटिंग मा बोले को बिछार हाहुरु सुने हाम्रा बुद्दी जीबी हरु ले भन नु भ्छां नेपाली शब्द कोष मा सुनवार र सुनार समे हो हानेर लेखिएको छ र नेपाली कामना पत्री काले सुनार र सुनुवर eautaiताए हो भनेर प्रचार गरियो भन नु भा छ यो गलाहो भनेर सुनुवार हरु ले किन बिरोध न गरेको येश्को घोर बिर्रोध गर्नु पर छ त्यो शब्द कोष सुधारे र लेखेनु पर छ त्यो कामना पत्री काले माफ माग नु पर्छा सुनुवार र सुनार एऔतै होइन कोहि सुनार ले जातीय पदोनती को लागि सुनुवार लेखेको भन्नु पर छ थापा मगरले पनि लेख्छा छेत्त्री ले पनि लेक६अ ए दुइटा को जात र saskriti फराक छ होइन र त्य्यो मान्छे ले कसरे कसरि सुनुवार र सुनार एऔतै हो भन्यो तेस्को गलामा सबै कोइ मिलेर थापपद हान्न पर छ/