सुनुवारको वर्कसपमा कृष्ण र अभिमन्युको उदाहरण बडो घत लाग्दो लाग्यो –
सस्थालाई केहि दिने र सस्थाले पनि परेको बेलामा केहि दिने राम्रो बिचार, कोइचको मिउजेम, भाषा प्रतियोगिता, १० थरे र १२ थरेमा समायोजन गर्ने कुरो, सुनुवार बस्ति को प्रत्येक गाविसमा अनिबार्य रुपमा श्यांदर पिदार थान को स्थापना हुनुपर्ने, जस्ता कुरोहरु अत्यन्तै ब्यबहारिक र गर्न चाहेर गर्न सकिने खालको छ जसले अवस्य पनि हाम्रो सुनुवारको अस्तित्वलाई जिउदो राखिरहन मद्दत गर्ने छ
मलाई पनि भासन अति चाख लाग्दो लग्यो तर कस्तो सुनुवार लै १० थारे र कस्तो सुनुवार लै १२ थारे भनेर पहिचान गर्ने यो बुझ्न पय राम्रो हुन्थियो होलाकी (म त् छक्क परे कैली )
आगम -कोइँचबु काःतिच (उत्तम)
जिन्दगीका ‘बुल्फे पिदार’-
-जिन्दगीका अनेक श्रुतिहरु
-जिन्दगीका अनेक अनुभूतिहरु
-जिन्दगीका अनेका चोटहरु
-जिन्दगीका अनेक मोडहरु
-जिन्दगीका अनेक सोङहरु
-जिन्दगीका अनेक रङहरु
-जिन्दगीका अनेक पाटाहरु
-जिन्दगीका अनेक बाटाहरु
जिन्दगी आपैnमा सिङ्गो ‘यात्रा र्स्पर्श’ ।
जिन्दगीलाई ‘कोइँच चिनारीको सर्न्दर्भहरु’ मा गालेर
‘वाअ्शि पिदार’मा एक जोर अण्डा चढाएर ‘चिङ्गा’ हेरदा
जेउः (हजुर), ‘यो चिनारीको महायात्रा’
अझ महाकठिन, अति जटिल र संर्घषमय ‘संकेत’ अर्थात् ‘केदार’ संकेत ।
सुनुवारको वर्कसपमा कृष्ण र अभिमन्युको उदाहरण बडो घत लाग्दो लाग्यो –
सस्थालाई केहि दिने र सस्थाले पनि परेको बेलामा केहि दिने राम्रो बिचार, कोइचको मिउजेम, भाषा प्रतियोगिता, १० थरे र १२ थरेमा समायोजन गर्ने कुरो, सुनुवार बस्ति को प्रत्येक गाविसमा अनिबार्य रुपमा श्यांदर पिदार थान को स्थापना हुनुपर्ने, जस्ता कुरोहरु अत्यन्तै ब्यबहारिक र गर्न चाहेर गर्न सकिने खालको छ जसले अवस्य पनि हाम्रो सुनुवारको अस्तित्वलाई जिउदो राखिरहन मद्दत गर्ने छ
मलाई पनि भासन अति चाख लाग्दो लग्यो तर कस्तो सुनुवार लै १० थारे र कस्तो सुनुवार लै १२ थारे भनेर पहिचान गर्ने यो बुझ्न पय राम्रो हुन्थियो होलाकी (म त् छक्क परे कैली )